BMW G 310 GS daje się poznać jako prawdziwy GS już na pierwszy rzut oka. Charakterystyczny wysoki przedni błotnik, wysokie zawieszenie i krótki, wysoki tył BMW G 310 GS prezentuje te same klasyczne elementy co pokrewne modele R 1200 GS. Zwarte proporcje, krótki rozstaw osi, 19-calowe przednie koło o długie skoki zawieszenia dają charakterystyczną, smukłą sylwetkę i zapowiadają zwinną jazdę.
Na wszystkie drogi świata
G 310 GS tak samo jak G 310 R przewidziane jest na rynki całego świata. Znosi paliwo o najróżniejszej jakości, spełnia wszystkie standardy emisji spalin i lokalne wymogi. Przeznaczone jest na wszystkie drogi świata i przenosi typowy dla BMW charakter premium do segmentu motocykli o pojemności do 500 cm3.
Innowacyjny jednocylindrowy silnik gwarantujący radość z jazdy i szerokie spektrum zastosowań
Sercem nowego BMW G 310 GS jest znany już z G 310 R jednocylindrowy czterozaworowy silnik chłodzony wodą o pojemności 313 cm3 dwoma położonymi na górze wałkami rozrządu i elektronicznym wtryskiem paliwa. Średnica cylindra wynosi 80 mm, a skok 62,1 mm.
Jednocylindrowe G 310 GS wyróżnia się pochylonym do tyłu cylindrem odwróconym o 180°: strona ssąca jest z przodu, a wydechowa z tyłu. Taka konfiguracja odpowiada logice prostego prowadzenia powietrza sprzyjającego mocy – i jest korzystna dla budowy motocykla. Moc 25 kW (34 KM) przy 9500 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr/min w połączeniu z niską masą własną wynoszącą 169,5 kg dają BMW G 310 GS idealny napęd gwarantujący dynamiczną jazdę.
Idealna ergonomia BMW GS zapewniająca komfort jazdy na drodze i w lekkim terenie
Nowe G 310 GS oferuje wygodną pozycję siedzenia umożliwiającą komfortową jazdę zarówno na drogach, jak i na duktach leśnych i szutrze. Wszystkie przełączniki i elementy obsługi rozmieszczone są typowo dla motocykli BMW w ergonomiczny sposób. Dużo uwagi poświęcono prostocie i niezawodności obsługi z uwzględnieniem najróżniejszej budowy ciała kierowcy.
Stalowa rurowa rama portalowa, odwrócony widelec i długi wahacz dające stabilność jazdy oraz precyzyjne i łatwe prowadzenie
Nowe G 310 GS, podobnie jak roadster G 310 R, zbudowane jest na rurowej jamie kratownicowej z przykręcaną ramą tylną. Taka konstrukcja zapewnia wysoką sztywność i solidność. Ten balans tworzy z kolei doskonałe warunki dla wysokiej stabilności jazdy i precyzji prowadzenia. Funkcję zawieszenia przedniego koła pełni odwrócony widelec, a tylnego aluminiowy wahacz i bezpośrednio przyłączona kolumna resorująca.
Mocne hamulce, ABS w standardzie i wielofunkcyjny zestaw wskaźników
Podobnie jak wszystkie motocykle BMW również nowe G 310 GS wyposażony jest standardowo w układ ABS. Dwukanałowy ABS i mocne hamulce zapewniają wysoką skuteczność i krótką drogę hamowania. Do jazdy w lekkim terenie układ ABS można na życzenie wyłączyć przyciskiem. Zestaw wskaźników ma duży, czytelny wyświetlacz ciekłokrystaliczny z dużą ilością informacji.
Prawdziwe BMW
G 310 GS oferuje podobnie jak G 310 R wszystko, co związane jest z marką BMW: nowoczesność, doskonałą jakość i oczywiście długie lata bezproblemowej eksploatacji. Najlepsze komponenty i materiały tworzą tu wszechstronny motocykl. G 310 GS to prawdziwy GS w przedziale do 500 cm3 umożliwiający fanom motocykli na całym świecie wstęp do świata motocykli premium marki BMW.
Zobacz części i akcesoria do innych ; telefon - +48 (42) 677 70 79; telefon komórkowy: 723-960-474
Jeżeli nie znasz numeru części z oryginału BMW bądź nie możesz znaleźć interesującej Ciebie części, możesz skorzystać z katalogu RealOEM.com